416 resultaten
School voor speciaal onderwijs met een prikkelarme en voorspelbare leeromgeving voor leerlingen die extra onderwijsondersteuning of specifieke begeleiding nodig hebben, bv vanwege autisme.  
Stichting KIO biedt kleinschalige zorg en begeleiding aan kinderen en (jong-) volwassenen met een beperking zoals ASS en/of een verstandelijke beperking. O.a. thuisbegeleiding, begeleiding groep, opvang en woonlocaties.
Stichting KIO heeft diverse woonlocaties voor kinderen en (jong)volwassenen met ASS en/of een verstandelijke beperking en biedt jongvolwassenen met ASS ondersteuning bij het zelfstandiger worden d.m.v. een woontrainingsplan.
Woning voor tien volwassenen/ouderen met een intensieve zorgvraag en wisselende begeleidingsvragen. De bewoners hebben een ernstige verstandelijke beperking en vaak ook lichamelijke beperkingen. Autisme komt ook voor.
Geschakelde groepswoningen met 24-uurs begeleiding voor kinderen en jongeren (10-30 jaar) met een stoornis binnen het autismespectrum en moeilijk verstaanbaar gedrag. 
Buitenhorst, centrum voor autisme, geeft hulp en begeleiding aan kinderen en jongeren met ASS (ook schooluitvallers) en aan hun ouders (ouderbegeleiding). De begeleiding is gebaseerd op de methodiek 'Geef me de 5'.
Buitenhorst, centrum voor autisme, geeft hulp en begeleiding aan kinderen en jongeren met ASS (ook schooluitvallers) en aan hun ouders (ouderbegeleiding). De begeleiding is gebaseerd op de methodiek 'Geef me de 5'.
De Lupine Kliniek, onderdeel van Youz, biedt een klinische behandeling voor jongeren tussen de 16 en 24 jaar met een Autisme Spectrum Stoornis (ASS) en eventueel comorbiditeit. Geschatte opnameduur is een jaar.
School voor voortgezet speciaal onderwijs (niveau vmbo-bb t/m vmbo-tl)  voor leerlingen die extra onderwijsondersteuning of specifieke begeleiding nodig hebben, bijvoorbeeld vanwege autisme. 
School voor speciaal onderwijs voor leerlingen die extra onderwijsondersteuning of specifieke begeleiding nodig hebben. Bv. voor kinderen met een vorm van autisme, die zich op een reguliere school niet op hun plek voelen.