1241 resultaten
School voor speciaal onderwijs met een prikkelarme en voorspelbare leeromgeving voor leerlingen die extra onderwijsondersteuning of specifieke begeleiding nodig hebben, bv vanwege autisme.  
Woonlocatie Rank is een nieuwbouwproject met eigen appartement en 24-uurszorg o.a. voor (jong)volwassenen met een lichte tot matige verstandelijke beperking en bijkomende problematiek als autisme.
Dagbestedingslocatie De Vlinderhof richt zich o.a. op deelnemers met moeilijk verstaanbaar gedrag en autismespectrumstoornissen. Biedt diverse, belevingsgerichte activiteiten aan. 
Dagbestedingslocatie De Speelman Taveerne richt zich o.a. op deelnemers met moeilijk verstaanbaar gedrag en autismespectrumstoornissen. De deelnemers zijn hier vooral gezellig samen, doen spelletjes en eten en drinken allerlei lekkers.
Dagbestedingslocatie De Speelman Hout richt zich o.a. op deelnemers met moeilijk verstaanbaar gedrag en autismespectrumstoornissen. Biedt belevingsgerichte en creatieve activiteiten. 
Dagbestedingslocatie De Speelman Ambacht richt zich o.a. op deelnemers met moeilijk verstaanbaar gedrag en autismespectrumstoornissen. Hier is van alles mogelijk om persoonlijke talenten te ontwikkelen, bv industrieel werk.
De specialisatie van Uitvogelaar Autismebegeleiding ligt op het begeleiden van cliĆ«nten (jongeren, jeugd en volwassenen)  met een neurodiverse diagnose: AutismeSpectrumStoornis, ADHD, hoogbegaafdheid en hooggevoeligheid in het algemeen. 
School voor speciaal onderwijs voor leerlingen die extra onderwijsondersteuning of specifieke begeleiding nodig hebben. Bv. voor kinderen met een vorm van autisme, die zich op een reguliere school niet op hun plek voelen. 
School voor speciaal onderwijs voor leerlingen die extra onderwijsondersteuning of specifieke begeleiding nodig hebben, bijvoorbeeld vanwege autisme.
Doel Delfland is een onderdeel van GGZ Delfland en biedt cliƫnten en mensen met een Wmo-indicatie ambulante woonbegeleiding. Biedt ook zinvolle dagbesteding, begeleiding naar werk en beschermde woonvoorzieningen.