375 resultaten
School voor speciaal onderwijs met een prikkelarme en voorspelbare leeromgeving voor leerlingen die extra onderwijsondersteuning of specifieke begeleiding nodig hebben, bv vanwege autisme.  
Orthopedische dagbesteding in twee groepen (Blauw en Groen) voor kinderen, jongeren en jongvolwassenen (0 - 30 jaar) met een ernstig verstandelijke beperking en moeilijk verstaanbaar gedrag, bijvoorbeeld vanwege autisme.
Stichting KIO biedt kleinschalige zorg en begeleiding aan kinderen en (jong-) volwassenen met een beperking zoals ASS en/of een verstandelijke beperking. O.a. thuisbegeleiding, begeleiding groep, opvang en woonlocaties.
Stichting Kio biedt o.a. zaterdagopvang voor kinderen en jongvolwassenen met ASS en/of een verstandelijke beperking.  De deelnemers komen wekelijks of één keer per twee weken.
In de Veensche Kas’ werken mensen met een lichte tot matige verstandelijke beperking, soms in combinatie met autisme of epilepsie. Diverse werkzaamheden.
School voor voortgezet speciaal onderwijs (niveau vmbo-bb t/m vmbo-tl)  voor leerlingen die extra onderwijsondersteuning of specifieke begeleiding nodig hebben, bijvoorbeeld vanwege autisme. 
OZC Cascade biedt onderzoek en diagnostiek op het gebied van leerproblemen en ontwikkelingsproblemen zoals autisme. Biedt daarnaast kindertherapie en jeugdtherapie en begeleiding aan ouders rondom de problematiek van hun kind. 
OZC Cascade biedt onderzoek en diagnostiek op het gebied van leerproblemen en ontwikkelingsproblemen zoals autisme. Biedt daarnaast kindertherapie en jeugdtherapie en begeleiding aan ouders rondom de problematiek van hun kind. 
OZC Cascade biedt onderzoek en diagnostiek op het gebied van leerproblemen en ontwikkelingsproblemen zoals autisme. Biedt daarnaast kindertherapie en jeugdtherapie en begeleiding aan ouders rondom de problematiek van hun kind. 
School voor speciaal onderwijs voor leerlingen die extra onderwijsondersteuning of specifieke begeleiding nodig hebben. Bv. voor kinderen met een vorm van autisme, die zich op een reguliere school niet op hun plek voelen.