634 resultaten
School voor speciaal onderwijs met een prikkelarme en voorspelbare leeromgeving voor leerlingen die extra onderwijsondersteuning of specifieke begeleiding nodig hebben, bv vanwege autisme.  
Ake Haeck geeft niet alleen kunstzinnige therapie aan jongeren en volwassen, maar biedt ook een preventie-aanbod aan voor kinderen/jongeren met ASS en broertjes en zusjes van kinderen/jongeren met ASS.
Orthopedische dagbesteding in twee groepen (Blauw en Groen) voor kinderen, jongeren en jongvolwassenen (0 - 30 jaar) met een ernstig verstandelijke beperking en moeilijk verstaanbaar gedrag, bijvoorbeeld vanwege autisme.
Woonlocatie voor zeven kinderen en (jong)volwassenen (8 t/m 21 jr.) met een matige/ernstige verstandelijke beperking, vaak in combinatie met autisme of hechtingsproblemen. Er is 24-uurs begeleiding en passend onderwijs in de regio. 
Stichting KIO biedt kleinschalige zorg en begeleiding aan kinderen en (jong-) volwassenen met een beperking zoals ASS en/of een verstandelijke beperking. O.a. thuisbegeleiding, begeleiding groep, opvang en woonlocaties.
Stichting Kio biedt o.a. zaterdagopvang voor kinderen en jongvolwassenen met ASS en/of een verstandelijke beperking.  De deelnemers komen wekelijks of één keer per twee weken.
Buitenhorst, centrum voor autisme, geeft hulp en begeleiding aan kinderen en jongeren met ASS (ook schooluitvallers) en aan hun ouders (ouderbegeleiding). De begeleiding is gebaseerd op de methodiek 'Geef me de 5'.
Hulphonden voor Autisme leidt hulphonden op voor jongeren (vanaf 16 jaar) en volwassenen met autisme (ASS) en/of PTSS, eventueel met aanverwante- of andere stoornissen. 
Buitenhorst, centrum voor autisme, geeft hulp en begeleiding aan kinderen en jongeren met ASS (ook schooluitvallers) en aan hun ouders (ouderbegeleiding). De begeleiding is gebaseerd op de methodiek 'Geef me de 5'.
School voor speciaal onderwijs voor leerlingen die extra onderwijsondersteuning of specifieke begeleiding nodig hebben. Bv. voor kinderen met een vorm van autisme, die zich op een reguliere school niet op hun plek voelen.