93 resultaten
Ambulante zorg en ouderbegeleiding aan kinderen met ADHD en/of autisme én hun ouders. Ook logeer- en naschoolse groepsbegeleiding. Happy KidsCare werkt volgens de – Geef mij de 5 – methodiek.
Buitenhorst, centrum voor autisme, geeft hulp en begeleiding aan kinderen en jongeren met ASS (ook schooluitvallers) en aan hun ouders (ouderbegeleiding). De begeleiding is gebaseerd op de methodiek 'Geef me de 5'.
Buitenhorst, centrum voor autisme, geeft hulp en begeleiding aan kinderen en jongeren met ASS (ook schooluitvallers) en aan hun ouders (ouderbegeleiding). De begeleiding is gebaseerd op de methodiek 'Geef me de 5'.
Dagbesteding op een zorgboerderij voor o.a. kinderen en jongeren met autisme met veel (buiten) activiteiten. Begeleiding via de methodiek ‘Geef me de 5’  van Colette de Bruin. 
Melkveebedrijf en zorgboerderij biedt dagbesteding in groepsverband aan jongeren / thuiszitters (10 -18 jaar) met psychische problematiek of een ontwikkelingsstoornis als autisme. Werken met de methode Geef me de 5.
Autismecoach biedt gezinsondersteuning, levensbrede individuele begeleiding, onderwijsondersteuning en logeerweekenden voor kinderen en jongeren met autisme. Gebruikt o.a. de methodes ABA, Brain Blocks en Geef me de 5. 
Happy CidsCare biedt hulp en begeleiding aan (ouders van) kinderen met ADHD en/of autisme. Biedt o.a. logeerbegeleiding waar de kinderen (6 -17 jr.) onder professionele begeleiding, volgens de Geef me de 5 methodiek, werken aan een sterke basis.
Reformatorische zorgboerderij Buyskêrke biedt zorg en ondersteuning aan mensen met een zorgbehoefte waaronder kinderen met een rugzakje, bijvoorbeeld een verstandelijke en/of lichamelijke beperking, autisme of ADHD.
Reformatorische zorgboerderij biedt Buitengewoon Onderwijs (onderwijs-zorg-begeleiding-dagbesteding) voor kinderen (6-12 jaar) met uiteenlopende ondersteuningsbehoeften, waaronder ASS en/of gedragsproblematieken.
Geïntegreerd aanbod onderwijs en zorg aan talentvolle kinderen met complexe internaliserende problematiek, veelal autisme, die in een klassikale setting niet tot leren kunnen komen.