622 resultaten
Academie Cato (Acato) biedt creatieve en vakgerichte dagbesteding voor jongeren met autisme die hun plek in school, studie of op werk nog niet gevonden hebben. Zij kunnen zich hier op hun eigen manier, voorwaarden en tempo ontwikkelen.
Groepswonen voor zes kinderen, jongeren en volwassenen (0 - 50 jaar)  met een (zeer) ernstige verstandelijke of meervoudige beperking in combinatie met moeilijk verstaanbaar gedrag. Een aantal van hen heeft te maken met autisme en automutilatie.  
Praktijk voor denkstimulering biedt begeleiding aan kinderen (vanaf 3 jaar) en jongeren met leer- en ontwikkelingsproblemen bij autisme. Werkt m.b.v. de Feuerstein leermethode. 
De ambulant begeleider van Zorg Binnen Onderwijs maakt het onderwijs voor leerlingen (4 tot 18 jaar) met een zorgvraag (bv ASS) beter toegankelijk door hen één op één te begeleiden in de klas. Werkzaam in regio Arnhem.
De ambulant begeleider van Zorg Binnen Onderwijs maakt het onderwijs voor leerlingen (4 tot 18 jaar) met een zorgvraag (bv ASS) beter toegankelijk door hen één op één te begeleiden in de klas. Werkzaam in regio Arnhem.
De Davis®-autisme-benadering is een begeleidingsmethode ontwikkeld door een ervaringsdeskundige. Leert je je leven zó in te richten, dat het beter bij je past. Wordt gegeven door Davis-counselors, o.a. door Praktijk Anders leren.
De Davis®-autisme-benadering is een begeleidingsmethode ontwikkeld door een ervaringsdeskundige. Leert je je leven zó in te richten, dat het beter bij je past. Wordt gegeven door Davis-counselors, o.a. door Praktijk Goed Gezien Zo.
Praktijk Neele helpt jongeren en volwassenen met autisme met behulp van de Davis®-methode. Je krijgt inzicht in de manier waarop je denkt, leert en werkt. Dit helpt je verder op elke leeftijd.
Groepswonen voor zes kinderen, jongeren en jongvolwassenen tot 30 jaar met een matige of ernstige verstandelijke of meervoudige beperking, soms met een vorm van autisme en/of moeilijk verstaanbaar gedrag.
De Omarming biedt individuele coaching aan kinderen en jongeren met o.a. dyscalculie, AD(H)D, HSP of autisme, die dreigen vast te lopen in persoonlijke ontwikkeling en/of onderwijs. Begeleiding vanuit een visie op neurodiversiteit