17 resultaten
Trots begeleidt en coacht met name mensen die het moeilijk vinden om overzicht, structuur en duidelijkheid te krijgen in het dagelijks leven. Vaak zijn dit mensen met een vorm van autisme, ADHD, NLD of ADD.
Bureau voor Pedagogiek biedt middels dagopvang en gespecialiseerde ambulante begeleiding hulp aan leerplichtige kinderen/jongeren waarbij om uiteenlopende redenen als autisme of gedragsproblemen sprake is van (dreigende) schooluitval. 
Tussenvoorziening zorg - onderwijs voor kinderen, jeugdigen en jongvolwassenen met een vorm van autisme. Biedt ontwikkelingsgerichte begeleiding (cognitief, sociaal emotioneel) en is gericht op terugleiding naar collectieve/ algemene voorzieningen.
Begeleiding naar zelfstandigheid en het leren omgaan met beperkingen voor jonge mensen bij wie de ontwikkeling, bijv. door autisme, niet altijd vanzelfsprekend is gegaan
Zorgaanbieder met expertise in het aanzetten tot positieve verandering via Socratisch coachen. Biedt o.a. coaching bij ASS of AD(H)D en hulp voor thuiszitters.
Geïntegreerd educatief-, begeleidings- en behandelingstraject voor kinderen, jongeren en (jong)volwassenen (6 -27 jr.) bij wie sprake is van (dreigende) langdurige schooluitval en/of stagnering in ontwikkeling op andere levensgebieden.
Geïntegreerd educatief-, begeleidings- en behandelingstraject voor kinderen, jongeren en (jong)volwassenen (6 -27 jr.) bij wie sprake is van (dreigende) langdurige schooluitval en/of stagnering in ontwikkeling op andere levensgebieden.
Geïntegreerd educatief-, begeleidings- en behandelingstraject voor kinderen, jongeren en (jong)volwassenen (6 -27 jr.) bij wie sprake is van (dreigende) langdurige schooluitval en/of stagnering in ontwikkeling op andere levensgebieden.
Geïntegreerd educatief-, begeleidings- en behandelingstraject voor kinderen, jongeren en (jong)volwassenen (6 -27 jr.) bij wie sprake is van (dreigende) langdurige schooluitval en/of stagnering in ontwikkeling op andere levensgebieden.
Geïntegreerd educatief-, begeleidings- en behandelingstraject voor kinderen, jongeren en (jong)volwassenen (6 -27 jr.) bij wie sprake is van (dreigende) langdurige schooluitval en/of stagnering in ontwikkeling op andere levensgebieden.