21 resultaten
Methodiek voor volwassenen met ASS en ADHD die, gesteund door een coach of levensloopbegeleider, willen oefenen om meer overzicht, invloed en grip op alle ins en outs van hun leven te krijgen.
Werkboek voor hoogsensitieve kinderen, beelddenkers of kinderen met een lichte vorm van autisme. Om kinderen emoties beter te leren herkennen bij zichzelf en anderen. 
Maandelijkse webinars (via Zoom) over autisme bij volwassenen met een gemiddelde tot hoge intelligentie, gegeven door vrijwilligers die zelf autisme hebben. Elk webinar heeft een ander thema.
Dit boek geeft inzicht geven in de complexiteit van ‘leren leren’ met autisme. De leertASS -methode is als een ‘tas’ vol leerpakketjes om efficiënter te ‘leren leren’ in balans met ‘leren leven’. 
Boek verschaft inzicht in achtergronden en oorzaken van woede-uitbarstingen, fysieke agressie, zelfverwonding etc. bij kinderen met autisme. Er wordt de low arousal approach besproken, om er (op ook lange termijn) mee om te gaan.
Boek over de PILLAR-methodiek op basis van levensbrede begeleiding voor mensen met autisme en/of AD(H)D. PILLAR staat voor de pijlers: Presentie, Interactie, Levenscoaching, Luisteren, Actie en Rust.
De moeder van Adriana, een meisje met autisme dat nauwelijks contact heeft met de buitenwereld, probeert contact met haar dochter te krijgen via een computermethode. De resultaten zijn verbluffend.
De auteur verdiept zich in de mogelijkheden die de Feuerstein methode biedt voor o.a. mensen met autisme (ASS).
Boek over de baanbrekende, intensieve aanpak (De Feuerstein methode) van Professor Feuerstein en zijn collega's die indrukwekkende resultaten boekt bij kinderen en volwassenen met een ontwikkelingsachterstand.