23 resultaten
Happy CidsCare biedt hulp en begeleiding aan (ouders van) kinderen met ADHD en/of autisme. Biedt o.a. logeerbegeleiding waar de kinderen (6 -17 jr.) onder professionele begeleiding, volgens de Geef me de 5 methodiek, werken aan een sterke basis.
Kentalis biedt onderzoek, diagnostiek, zorg, speciaal onderwijs en ambulante begeleiding voor kinderen met autisme i.c.m. TOS, doof- of slechthorendheid of CMB. 
Begeleidingsplek voor kinderen met AD(H)D, autisme, dyslexie, hoogbegaafdheid die niet in het reguliere onderwijssysteem passen en voor (bijna) thuiszitters. Een voorziening waar kinderen op hun eigen manier leren.
Gezinshuis voor mensen met autisme en een matig tot ernstige verstandelijke beperking. Volledige begeleiding als op een woongroep, maar dan bij Bert en Wendy thuis. 
Gespecialiseerde begeleiding van mensen en gezinnen met autisme: individuele begeleiding (o.a. studiebegeleiding), ouder- en  gezinsbegeleiding, woonvormen en dagbesteding.
Gespecialiseerde begeleiding van mensen en gezinnen met autisme: individuele begeleiding (o.a. studiebegeleiding), ouder- en  gezinsbegeleiding, woonvormen en dagbesteding.
Dagbehandeling/-besteding op maat waarbij het kind wordt ondersteund om nieuwe stappen te maken. Bijvoorbeeld voor thuiszitters: hulp bij schoolwerk, terugkeer maar school, sociale redzaamheid.
Geïntegreerd educatief-, begeleidings- en behandelingstraject voor kinderen, jongeren en (jong)volwassenen (6 -27 jr.) bij wie sprake is van (dreigende) langdurige schooluitval en/of stagnering in ontwikkeling op andere levensgebieden.
Geïntegreerd educatief-, begeleidings- en behandelingstraject voor kinderen, jongeren en (jong)volwassenen (6 -27 jr.) bij wie sprake is van (dreigende) langdurige schooluitval en/of stagnering in ontwikkeling op andere levensgebieden.
Geïntegreerd educatief-, begeleidings- en behandelingstraject voor kinderen, jongeren en (jong)volwassenen (6 -27 jr.) bij wie sprake is van (dreigende) langdurige schooluitval en/of stagnering in ontwikkeling op andere levensgebieden.