70 resultaten
Academie Cato (Acato) biedt creatieve en vakgerichte dagbesteding voor jongeren met autisme die hun plek in school, studie of op werk nog niet gevonden hebben. Zij kunnen zich hier op hun eigen manier, voorwaarden en tempo ontwikkelen.
Op ‘e Timpe biedt begeleiding, leerwerktrajecten en dagbesteding voor mensen v.a. 18 jaar met een vorm van autisme, AD(H)D, een verstandelijke beperking, licht psychische beperkingen of sociale moeilijkheden.  
Meewerken biedt dagbesteding voor volwassenen met een normale tot hoge begaafdheid met autisme in de richting IT en Multimedia. Heeft daarnaast in Soest een structuurgroep voor schooluitvallers met een A-typische ontwikkeling. 
Megakids is gespecialiseerd in de begeleiding van jongeren en jongvolwassenen met autisme. Biedt o.a. een dagklas (zorg-onderwijsarrangement) voor 'thuiszitters' uit de regio. 
Megakids is een zorgorganisatie gespecialiseerd in de begeleiding van jongeren met autisme. Biedt o.a. een gespecialiseerde huiswerkklas waar kinderen met autisme o.a. voor hen werkende plan- en leerstrategieën leren.
Hub locatie Oss is een school voor speciaal en voortgezet speciaal onderwijs. De meeste leerlingen hebben een algehele ontwikkelingsachterstand, eventueel aangevuld met een ASS, ADHD en/of sociaal-emotionele problematiek. 
TriUnity biedt jongeren met autisme de kans op een zelfstandig en zinvol bestaan door hen op te leiden, passend bij hun specifieke vaardigheden, en hen te ondersteunen om aan werk te komen en aan het werk te blijven.
Trainingscentrum West-Friesland biedt een omgeving waarbinnen jongeren (18-24 jr.) met psychiatrische kwetsbaarheden als autisme, zich optimaal kunnen ontwikkelen. Jongeren verblijven maximaal twee jaar in het trainingscentrum.
Centrum met brugfunctie van school naar (vrijwilligers)werk of dagbesteding o.a. voor jongeren (16-25 jr.) met een verstandelijke beperking en/of autisme. Biedt trainingen, leerwerkplekken en  en verschillende middagprogramma's. 
Autismecoach biedt advies en begeleiding aan kinderen (en hun ouders) en volwassenen met hoogbegaafdheid en/of autisme. Bij de uitdagingen in het dagelijkse leven en rond het systeem van niet passende zorg/onderwijs.