355 resultaten
Praktijk voor denkstimulering biedt begeleiding aan kinderen (vanaf 3 jaar) en jongeren met leer- en ontwikkelingsproblemen bij autisme. Werkt m.b.v. de Feuerstein leermethode. 
Gespecialiseerde 24-uursvoorziening voor jongvolwassenen met licht verstandelijke beperking en complexe gedragsproblemen voortkomend uit bv. ADHD, autisme of trauma. Om zelfstandig(er) te leren wonen.
Thiro Training biedt persoonlijke begeleiding middels individuele sportprogramma’s en/of leefstijlcoaching aan mensen met een verstandelijke beperking en/of autisme. Om je fitter te voelen en zelfstandiger te worden.
Thiro Training biedt persoonlijke begeleiding middels individuele sportprogramma’s en/of leefstijlcoaching aan mensen met een verstandelijke beperking en/of autisme. Om je fitter te voelen en zelfstandiger te worden.
Thiro Training biedt persoonlijke begeleiding middels individuele sportprogramma’s en/of leefstijlcoaching aan mensen met een verstandelijke beperking en/of autisme. Om je fitter te voelen en zelfstandiger te worden.
Thiro Training biedt persoonlijke begeleiding middels individuele sportprogramma’s en/of leefstijlcoaching aan mensen met een verstandelijke beperking en/of autisme. Om je fitter te voelen en zelfstandiger te worden.
Thiro Training biedt persoonlijke begeleiding middels individuele sportprogramma’s en/of leefstijlcoaching aan mensen met een verstandelijke beperking en/of autisme. Om je fitter te voelen en zelfstandiger te worden.
Thiro Training biedt persoonlijke begeleiding middels individuele sportprogramma’s en/of leefstijlcoaching aan mensen met een verstandelijke beperking en/of autisme. Om je fitter te voelen en zelfstandiger te worden.
Thiro Training biedt persoonlijke begeleiding middels individuele sportprogramma’s en/of leefstijlcoaching aan mensen met een verstandelijke beperking en/of autisme. Om je fitter te voelen en zelfstandiger te worden.
Meijer Coaching richt zich op oplossingsgerichte begeleiding van jongens (8 -23 jr.) met autisme of ADHD, met als doel hen te helpen bij het beter organiseren van schooltaken en het verbeteren van hun dagelijks welbevinden