16 resultaten
Happy CidsCare biedt hulp en begeleiding aan (ouders van) kinderen met ADHD en/of autisme. Biedt o.a. logeerbegeleiding waar de kinderen (6 -17 jr.) onder professionele begeleiding, volgens de Geef me de 5 methodiek, werken aan een sterke basis.
Intern Begeleid Wonen (IBW) is een woonvorm met training gericht op zelfstandigheid voor jongeren (> 16,5 jr.) met autisme en veelal bijkomende psychische- en/of gedragsproblemen. 
Kentalis biedt onderzoek, diagnostiek, zorg, speciaal onderwijs en ambulante begeleiding voor kinderen met autisme i.c.m. TOS, doof- of slechthorendheid of CMB. 
Serviceteam Uilenburg biedt activerende & arbeidsmatige dagbesteding op een boerderij aan mensen met een matig tot licht verstandelijke beperking eventueel in combinatie met een psychische beperking, autisme of NAH. 
Serviceteam IJpelaar biedt arbeidsmatige dagbesteding aan mensen met een licht tot matig verstandelijke beperking, NAH of een vorm van autisme. Het betreft servicegerichte taken voor een Woonzorgcentrum.
Serviceteam Zellbergen biedt arbeidsmatige & ontwikkelingsgerichte dagbesteding aan mensen met een licht tot matig verstandelijke beperking, NAH of autisme. Betreft servicegerichte taken voor een Woonzorgcentrum.
Zorgboerderij Chaamdijk biedt arbeidsmatige, activerende en belevingsgerichte dagbesteding aan (jong)volwassenen met een licht tot ernstig verstandelijke beperking, NAH of autisme. Er wordt gewerkt met duidelijke (werk)taken. 
Kinderboerderij Wolfslaar biedt arbeidsmatige dagbesteding met eventuele doorgroei naar zelfstandiger – op afstand werken. Voor (jong)volwassenen met een licht tot ernstig verstandelijke beperking, autisme of andere beperking.
Juventum biedt jongeren (16 - 23 jr.)  die door psychische problemen (zoals autisme) even niet thuis kunnen wonen, behandeling met verblijf in een veilige, christelijke omgeving.
Begeleidingsplek voor kinderen met AD(H)D, autisme, dyslexie, hoogbegaafdheid die niet in het reguliere onderwijssysteem passen en voor (bijna) thuiszitters. Een voorziening waar kinderen op hun eigen manier leren.