32 resultaten
Jolanda van Sabben-de Wit van Bright Steps is vanuit persoonlijke ervaring en scholing expert op het gebied van autisme. Zij biedt ambulante begeleiding aan kinderen met (vermoedens van) ASS. Ook voor belangrijke naasten. 
Joost van Eek biedt advies en begeleiding aan mensen met autisme (en hun gezin). Maakt daarbij gebruik van zelfontwikkelde producten en visuele systemen welke ook (deels gratis) voor anderen beschikbaar zijn. 
Specialistische jeugdhulp voor kinderen en jongeren met psychische problemen (bv. ADHD, autisme), ook in combinatie met een licht verstandelijke beperking. Tevens hulp aan ouders in de vorm van oudertrainingen. 
Individuele- en groepsbegeleiding aan vrouwen die - in hun relatie met een partner met (een vermoeden van) autisme - zichzelf dreigen te verliezen. 
Begeleid groepswonen in vier woningen in een woonzorgpark. Voor (jong)volwassenen en senioren met een ernstig verstandelijke beperking, moeilijk verstaanbaar gedrag en bijkomende problematiek als autisme. 
Charming Care biedt begeleiding aan kinderen, volwassenen en ouderen met autisme. Met gebruikmaking van de CSL- (Contactgericht Spelen en Leren) en de CO methode (Contactgericht Ondersteunen).
Muziektherapeute die o.a. met kinderen, jongeren en volwassenen met autisme werkt. Muziektherapie is voor hen zeer geschikt vanwege het non-verbale karakter, de duidelijke structuur van muziek en de emotionele beleving ervan.
PMT Praktijk Joehoe! biedt psychomotorische therapie, individuele- en groepsbegeleiding aan jongeren (> 10 jaar) en volwassenen met een hulpvraag, bijvoorbeeld gerelateerd aan een diagnose autisme.
Specialistische jeugdhulp voor kinderen en jongeren met psychische problemen (bv. ADHD, autisme), ook in combinatie met een licht verstandelijke beperking. Tevens hulp aan ouders in de vorm van oudertrainingen. 
Specialistische jeugdhulp voor kinderen en jongeren met psychische problemen (bv. ADHD, autisme), ook in combinatie met een licht verstandelijke beperking. Tevens hulp aan ouders in de vorm van oudertrainingen.