20 resultaten
Tamara Wisse is Drumcoach en vanuit haar achtergrond als psycholoog en muzikant geeft zij muzieklessen waar drummen en zelfontwikkeling samenkomen. In haar lessen besteed zij o.a. aandacht aan autisme, ADHD en zelfvertrouwen.
Individuele coaching door ervaringsdeskundige autismecoach, gespecialiseerd in autisme bij meisjes en vrouwen. Ook diverse (online) groepsbijeenkomsten. 
De School voor Zelfinzicht biedt begeleiding bij zelfontwikkeling voor mensen met kenmerken van hoogsensitiviteit en autisme spectrum stoornissen. De School biedt coaching, retraites en trainingen.
Bij voldoende belangstelling biedt MEE & de Wering diverse cursussen en gespreksgroepen voor mensen met autisme zoals een gespreksgroep voor vrouwen met autisme of mindfulness voor mensen met autisme.
Kinnik is gespecialiseerd in de begeleiding en behandeling van kinderen en jongeren tot 15 jaar met complexe problemen (o.a. autisme gerelateerd) die vastlopen in hun ontwikkeling. Ook ondersteuningsaanbod voor ouders/verzorgers.  
Geïntegreerd educatief-, begeleidings- en behandelingstraject voor kinderen, jongeren en (jong)volwassenen (6 -27 jr.) bij wie sprake is van (dreigende) langdurige schooluitval en/of stagnering in ontwikkeling op andere levensgebieden.
Geïntegreerd educatief-, begeleidings- en behandelingstraject voor kinderen, jongeren en (jong)volwassenen (6 -27 jr.) bij wie sprake is van (dreigende) langdurige schooluitval en/of stagnering in ontwikkeling op andere levensgebieden.
Geïntegreerd educatief-, begeleidings- en behandelingstraject voor kinderen, jongeren en (jong)volwassenen (6 -27 jr.) bij wie sprake is van (dreigende) langdurige schooluitval en/of stagnering in ontwikkeling op andere levensgebieden.
Geïntegreerd educatief-, begeleidings- en behandelingstraject voor kinderen, jongeren en (jong)volwassenen (6 -27 jr.) bij wie sprake is van (dreigende) langdurige schooluitval en/of stagnering in ontwikkeling op andere levensgebieden.
Geïntegreerd educatief-, begeleidings- en behandelingstraject voor kinderen, jongeren en (jong)volwassenen (6 -27 jr.) bij wie sprake is van (dreigende) langdurige schooluitval en/of stagnering in ontwikkeling op andere levensgebieden.