15 resultaten
Praktijk voor denkstimulering biedt begeleiding aan kinderen (vanaf 3 jaar) en jongeren met leer- en ontwikkelingsproblemen bij autisme. Werkt m.b.v. de Feuerstein leermethode. 
De Davis®-autisme-benadering is een begeleidingsmethode ontwikkeld door een ervaringsdeskundige. Leert je je leven zó in te richten, dat het beter bij je past. Wordt gegeven door Davis-counselors, o.a. door Praktijk Anders leren.
De Davis®-autisme-benadering is een begeleidingsmethode ontwikkeld door een ervaringsdeskundige. Leert je je leven zó in te richten, dat het beter bij je past. Wordt gegeven door Davis-counselors, o.a. door Praktijk Goed Gezien Zo.
Meijer Coaching richt zich op oplossingsgerichte begeleiding van jongens (8 -23 jr.) met autisme of ADHD, met als doel hen te helpen bij het beter organiseren van schooltaken en het verbeteren van hun dagelijks welbevinden
Zorgboerderij met autisme expertise, waar werk op de boerderij is verbonden aan zorg, onderwijs en recreatie. Bieden o.a. een speciaal pogramma voor jongeren vanaf groep 8 tot en met de middelbare school (thuiszitters of vroegtijdige schoolverlaters).   
Netwerk van organisaties in Zuid-Holland Zuid die de participatie, mogelijkheden en kansen voor mensen met autisme en hun naasten willen vergroten.
BuitenGewoon biedt verschillende vormen van gespecialiseerde begeleiding bij autisme: begeleiding in de groep, begeleiding met paard, begeleiding thuis, logeermogelijkheden en psycho-educatie.
Jolanda van Sabben-de Wit van Bright Steps is vanuit persoonlijke ervaring en scholing expert op het gebied van autisme. Zij biedt ambulante begeleiding aan kinderen met (vermoedens van) ASS. Ook voor belangrijke naasten. 
GewoonUNIEK biedt o.a. begeleiding aan kinderen, jongeren en volwassenen met autisme, en hun ouders/verzorgers. In de begeleiding wordt gebruik gemaakt van Matrixmethode, BrainBlocks, Touch of Matrix en Energetische vertebraal correctie (EVC).
Ontwikkeltraject voor jongeren met autisme (> 15 jr.)  die niet naar school kunnen. Met het doel deze jongeren vanuit de situatie van een dagbesteding te begeleiden naar loonvormende arbeid.