73 resultaten
Bij de Systeemgerichte behandeling autisme van Autimaat, ontstaan vanuit de organisatie Geef me de 5, wordt met het gezin een plan gemaakt om van een situatie van óverleven naar écht leven te komen. 
Bij de Systeemgerichte behandeling autisme van Autimaat, ontstaan vanuit de organisatie Geef me de 5, wordt met het gezin een plan gemaakt om van een situatie van óverleven naar écht leven te komen. 
Systeemtherapeut die o.a. relatietherapie geeft aan stellen waarvan een partner autisme heeft. Biedt perspectief op autisme, met oog voor beide partners. 
Bij de Systeemgerichte behandeling autisme van Autimaat, ontstaan vanuit de organisatie Geef me de 5, wordt met het gezin een plan gemaakt om van een situatie van óverleven naar écht leven te komen. 
De Davis®-autisme-benadering is een begeleidingsmethode ontwikkeld door een ervaringsdeskundige. Leert je je leven zó in te richten, dat het beter bij je past. Wordt gegeven door Davis-counselors, o.a. door Praktijk Saisi.
Zelfstandig ortho-agogische muziekbegeleider geeft muziektherapie aan jong en oud waarbij ze volledig met de persoon zelf aan de slag gaat, niet met eventuele labels als autisme, verstandelijke beperking of PDD-NOS.
De Davis®-autisme-benadering is een begeleidingsmethode ontwikkeld door een ervaringsdeskundige. Leert je je leven zó in te richten, dat het beter bij je past. Wordt gegeven door Davis-counselors, o.a. door Praktijk Anders leren.
De Davis®-autisme-benadering is een begeleidingsmethode ontwikkeld door een ervaringsdeskundige. Leert je je leven zó in te richten, dat het beter bij je past. Wordt gegeven door Davis-counselors, o.a. door Praktijk a-z inbeeld.
De Davis®-autisme-benadering is een begeleidingsmethode ontwikkeld door een ervaringsdeskundige. Leert je je leven zó in te richten, dat het beter bij je past. Wordt gegeven door Davis-counselors, o.a. door Praktijk Goed Gezien Zo.
Beeldend therapeut geeft beeldende therapie aan tieners en jongeren (10 - 23 jaar), die niet zo blij zijn en weinig zelfvertrouwen hebben bijvoorbeeld omdat zij door hun ADHD of ASS problemen ervaren in het contact met anderen.