Ik ben op zoek naar
Doelgroep
Product of dienst
Levensterrein
Filter
17 resultaten
Groei & Glunder biedt begeleiding aan kinderen met een ontwikkel, aandacht of gedragsstoornis en kinderen met psychische of lichamelijke problematieken. Betreft gezins-, school- en groepsbegeleiding.
Gezins-begeleiding/coaching voor ouders en hun kinderen met behulp van EBL, een relationele behandel- en begeleidingsmethodiek. o.a geschikt voor kinderen/jongeren met autisme, ADHD of verstandelijke beperking.
Conpass is gespecialiseerd in de coaching van volwassenen, relaties, gezinnen en jeugdigen die te maken hebben met autisme.
Thijs leert met de behandelmethode neurofeedback zijn hoofd leeg te maken en neemt je mee in zijn ervaringen.
Leermethode gericht op het vergroten van vaardigheden door de omgeving te structureren waarbij visualisering en voorspelbaarheid centraal staan.
Gespecialiseerde begeleiding van mensen en gezinnen met autisme: individuele begeleiding (o.a. studiebegeleiding), ouder- en gezinsbegeleiding, woonvormen en dagbesteding.
Gespecialiseerde begeleiding van mensen en gezinnen met autisme: individuele begeleiding (o.a. studiebegeleiding), ouder- en gezinsbegeleiding, woonvormen en dagbesteding.
Traject Educatie Ontwikkeling - Horizon begeleiding Groningen - Horizon begeleiding
Geïntegreerd educatief-, begeleidings- en behandelingstraject voor kinderen, jongeren en (jong)volwassenen (6 -27 jr.) bij wie sprake is van (dreigende) langdurige schooluitval en/of stagnering in ontwikkeling op andere levensgebieden.
Traject Educatie Ontwikkeling - Horizon begeleiding Assen - Horizon begeleiding
Geïntegreerd educatief-, begeleidings- en behandelingstraject voor kinderen, jongeren en (jong)volwassenen (6 -27 jr.) bij wie sprake is van (dreigende) langdurige schooluitval en/of stagnering in ontwikkeling op andere levensgebieden.
Traject Educatie Ontwikkeling - Horizon begeleiding Hoogeveen - Horizon begeleiding
Geïntegreerd educatief-, begeleidings- en behandelingstraject voor kinderen, jongeren en (jong)volwassenen (6 -27 jr.) bij wie sprake is van (dreigende) langdurige schooluitval en/of stagnering in ontwikkeling op andere levensgebieden.