12 resultaten
Autismecoach biedt advies en begeleiding aan kinderen (en hun ouders) en volwassenen met hoogbegaafdheid en/of autisme. Bij de uitdagingen in het dagelijkse leven en rond het systeem van niet passende zorg/onderwijs.
Mama Vita is een landelijk netwerk voor moeders van kinderen met een vorm van autisme. Regiomoeders initiëren en organiseren op vrijwillige basis Mama Vita bijeenkomsten in hun regio om kennis en ervaringen te delen. O.a. in Drechtsteden.
Mama Vita is een landelijk netwerk voor moeders van kinderen met een vorm van autisme. Regiomoeders initiëren en organiseren op vrijwillige basis Mama Vita bijeenkomsten in hun regio om kennis en ervaringen te delen. O.a. in Rivierenland.
Mama Vita is een landelijk netwerk voor moeders van kinderen met een vorm van autisme. Regiomoeders initiëren en organiseren op vrijwillige basis Mama Vita bijeenkomsten in hun regio om kennis en ervaringen te delen. O.a. in Utrecht.
Mama Vita is een landelijk netwerk voor moeders van kinderen met een vorm van autisme. Regiomoeders initiëren en organiseren op vrijwillige basis Mama Vita bijeenkomsten in hun regio om kennis en ervaringen te delen. O.a. in Hilversum.
Boek is geschreven door tekentherapeut / beeldend coach Ilona Stremmelaar. Zij werkt veel met kinderen met ASS. Met dit boek kunnen ouders samen met hun kinderen thuis gaan tekenen en daarmee het onderlinge contact verbeteren.
Verbreed je kijk op autisme. Ervaar de impact van autisme op mensen tijdens een wandeling door de natuur.
Begeleidingsplek voor kinderen met AD(H)D, autisme, dyslexie, hoogbegaafdheid die niet in het reguliere onderwijssysteem passen en voor (bijna) thuiszitters. Een voorziening waar kinderen op hun eigen manier leren.
Ilona Stremmelaar van Tekencompas is tekentherapeute en biedt autismebegeleiding aan kinderen, jongeren, adolescenten en ouders. Daar waar praten soms moeilijk is, zet zij de taal van de tekening in.
Geïntegreerd aanbod onderwijs en zorg aan talentvolle kinderen met complexe internaliserende problematiek, veelal autisme, die in een klassikale setting niet tot leren kunnen komen.