12 resultaten
SSOE is een expertisecentrum voor onderwijs en begeleiding van leraren, kinderen en jongeren met een extra ondersteuningsbehoefte (o.a. ASS) in zowel regulier- als Speciaal Onderwijs en MBO. 
GewoonUNIEK biedt o.a. naschoolse en buitenschoolse groepsbegeleiding aan deelnemers met een diagnose binnen het autistisch spectrum, AD(H)D en/of LVB. En aan deelnemers met een andere diagnose of geen diagnose.
GewoonUNIEK biedt o.a. begeleiding aan kinderen, jongeren en volwassenen met autisme, en hun ouders/verzorgers. In de begeleiding wordt gebruik gemaakt van Matrixmethode, BrainBlocks, Touch of Matrix en Energetische vertebraal correctie (EVC).
GewoonUNIEK biedt o.a. logeermogelijkheden (dagelijks, weekend, vakantie) aan deelnemers met een diagnose binnen het autistisch spectrum, AD(H)D en/of LVB. En aan deelnemers met een andere diagnose of geen diagnose.
Praktijk KJV biedt specialistische hulp en ambulante begeleiding aan kinderen, jongeren en volwassenen met een hulpvraag op het gebied van: ASS, AD(H)D, ODD, CD, MCDD, NLD,DCD, TOS, Hooggevoeligheid en Hoogbegaafdheid. 
Individuele- en ambulante begeleiding, trainingen en groepsactiviteiten voor jongeren en volwassenen met autisme en een normale tot hoge intelligentie. Nadruk ligt op ontwikkeling van talenten en omgang met anderen.
Specialistische hulpverlening en educatieve ondersteuning aan kinderen (4 –18 jr.) met internaliserende problematiek (o.a. autisme). Voor schooluitvallers, thuiszitters of andere hulpvragen
Dagbesteding De Turfstekers biedt dagbesteding voor mensen met en zonder een beperking, die een steuntje in de rug kunnen gebruiken om weer in de running te komen. Waaronder mensen met ASS.
Neutraal bijzondere school voor leerlingen van 12 tot 20 jaar die door gedragsproblemen en/of psychiatrische problematiek (bv autisme gerelateerd) moeite hebben met leren op een ‘gewone’ school. De school werkt met het CARE-BAGS model.
De Pyler SO biedt een speciaal arrangement voor leerlingen die structuur en voorspelbaarheid nodig hebben om zo internaliserend gedrag tot een minimum te beperken. Leerlingen met (kenmerken van) autisme worden hierin geplaatst.