32 resultaten
Autismecoach biedt advies en begeleiding aan kinderen (en hun ouders) en volwassenen met hoogbegaafdheid en/of autisme. Bij de uitdagingen in het dagelijkse leven en rond het systeem van niet passende zorg/onderwijs.
Happy CidsCare biedt hulp en begeleiding aan (ouders van) kinderen met ADHD en/of autisme. Biedt o.a. logeerbegeleiding waar de kinderen (6 -17 jr.) onder professionele begeleiding, volgens de Geef me de 5 methodiek, werken aan een sterke basis.
Training waarin de andersoortige wijze van prikkelverwerking bij autisme centraal staat.  
Geziena van Postdiagnosed is autismecoach en vertrouwenspersoon. Zij begeleidt mensen met autisme en hun familie. Zij geeft trainingen en psycho-educatie en werkt samen met scholen, o.a. om een milieu tegen pesten te ontwikkelen.
Logeerhuis Simba is een kleinschalig logeerinitiatief voor kinderen met Autisme en aanverwanten die meer aandacht nodig hebben en beter functioneren op een hele kleine groep.
De School voor Zelfinzicht biedt begeleiding bij zelfontwikkeling voor mensen met kenmerken van hoogsensitiviteit en autisme spectrum stoornissen. De School biedt coaching, retraites en trainingen.
Superhelden ontzorgt en ontlast gezinnen waarbinnen de beperking van een of meer kinderen een grote rol speelt in het dagelijkse leven. Biedt kleinschalige dagopvang, naschoolse begeleiding, activiteitendagen en maandelijkse logeerdagen.
Zwemschool Alles is Anders heeft voor kinderen die in het regulier zwemonderwijs niet tot hun recht komen een passend plekje. Kennis en ervaringsdeskundigheid op het gebied van ASS is aanwezig. 
Psychologenpraktijk BrainArts biedt o.a. de behandeling Focus Systeem aan waarmee zwakkere gedeeltes van het brein, welke geassocieerd zijn met klachten die passend zijn bij o.a. ADHD en Autisme, weer sterker worden gemaakt. 
Online lessen van Vera Helleman (ervaringsdeskundige, schrijver, trainer, coach en ontwikkelaar) over onderwerpen en levensvragen in het kader van autisme en de drie fundamentele pijlers; hypersensitiviteit, het ontbreken van ik-referentie en natuurwetmatig denken