19 resultaten
Individuele begeleiding, etmaal-opvang en tijdelijke huisvesting aan kinderen (ook thuiszitters) met gedragsproblemen. (bv. diagnose ADD/ ADHD/ ODD/ NAO/ ASS, PDD-NOS).
Dagbesteding met (speciaal) basisonderwijs en - i.s.m. IVIO@school - speciaal voortgezet onderwijs. Voor kinderen/jongeren die thuis zitten en/of niet bij andere vorm van (speciaal) onderwijs terecht kunnen. 
Begeleiding op maat voor kinderen en jongeren (6 -18 jr.) die graag leren, maar door (internaliserende) problemen zijn uitgevallen binnen het regulier onderwijs. Doel is terugkeer naar onderwijs, in welke vorm dan ook. 
Specialistische behandel- en begeleidingstrajecten in de natuur voor kinderen en (jong)volwassenen die niet meer passen in het reguliere of gecontracteerde zorgaanbod en/of geen onderwijs meer ontvangen en/of dreigen in een crisis/uithuisplaatsing te raken.  
Dagbesteding, begeleiding en educatieve activiteiten voor kinderen en jongeren met psychiatrische problematiek of gedragsproblemen (b.v. autisme gerelateerd), al dan niet met leerplichtontheffing.
Dagbesteding, begeleiding en educatieve activiteiten voor kinderen en jongeren met psychiatrische problematiek of gedragsproblemen (b.v. autisme gerelateerd), al dan niet met leerplichtontheffing.
Bureau voor Pedagogiek biedt middels dagopvang en gespecialiseerde ambulante begeleiding hulp aan leerplichtige kinderen/jongeren waarbij om uiteenlopende redenen als autisme of gedragsproblemen sprake is van (dreigende) schooluitval. 
Geïntegreerd aanbod onderwijs en zorg aan talentvolle kinderen met complexe internaliserende problematiek, veelal autisme, die in een klassikale setting niet tot leren kunnen komen. 
Tussenvoorziening zorg - onderwijs voor kinderen, jeugdigen en jongvolwassenen met een vorm van autisme. Biedt ontwikkelingsgerichte begeleiding (cognitief, sociaal emotioneel) en is gericht op terugleiding naar collectieve/ algemene voorzieningen.
Geïntegreerd educatief-, begeleidings- en behandelingstraject voor kinderen, jongeren en (jong)volwassenen (6 -27 jr.) bij wie sprake is van (dreigende) langdurige schooluitval en/of stagnering in ontwikkeling op andere levensgebieden.