Ik ben op zoek naar
Doelgroep
Product of dienst
Levensterrein
Filter
15 resultaten
Diagnostiek, behandeling, (arbeids)begeleiding, dagbesteding , beschermd wonen - Regionaal Autisme Centrum - Regionaal Autisme Centrum (RAC)
Het RAC biedt diagnostiek, behandeling, gespecialiseerde begeleiding, dagbesteding, beschermd wonen, arbeidstoeleiding en arbeidsbegeleiding voor mensen voor wie een autisme-gerelateerde aanpak nodig is.
Begeleiding en Behandeling - Kinnik Kind en Jeugd GGZ - GGZ Friesland
Kinnik is gespecialiseerd in de begeleiding en behandeling van kinderen en jongeren tot 15 jaar met complexe problemen (o.a. autisme gerelateerd) die vastlopen in hun ontwikkeling. Ook ondersteuningsaanbod voor ouders/verzorgers.
Praktijk Maneschijn biedt voor therapie (o.a. ABA trainingen), advies en diagnostiek aan kinderen en jongeren met autisme en hun omgeving.
Time Auti biedt behandeling, (gespecialiseerde) begeleiding en training aan kinderen, jongeren en volwassenen met autisme. Eventueel met inzet van een autismebegeleidingshond.
Sius ondersteunt kinderen, jongeren, volwassenen en ouderen met een beperking en eventueel bijkomende problemen. Werkzaam in de gehele Achterhoek.
Behandeling en ondersteuning voor kinderen, jongeren en gezinnen met meervoudig complexe problemen op gebied van wonen, werken, leren en vrije tijd.
Beter pASSend klassen - PI-school De Pionier - de PI-scholen
SO school (4-12 jr.) met twee 'Beter pASSend' klassen, speciaal voor kinderen met een vorm van autisme die lange tijd niet naar school zijn geweest. Verbonden aan een pedologisch instituut.
Speciaal onderwijs - PI-school Professor Waterink West - de PI-scholen
Speciaal onderwijs voor kinderen (groep 1 t/m 3) die niet goed meekunnen op een gewone school vanwege (ingewikkelde) gedrags-, leer- of psychisch problemen. School is verbonden aan een pedologisch instituut.
Beter pASSend klassen - PI-school Professor Waterink Noord - de PI-scholen
School verbonden aan een pedologisch instituut. Biedt o.a speciaal arrangement voor leerlingen ( 4 -13 jr.) met een autistische stoornis die thuiszitten of uitvallen binnen het speciaal onderwijs; “Beter pASSend”.
Via begeleiding en speltherapie wordt spelenderwijs gewerkt aan de sociaal emotionele ontwikkeling van kinderen en jongeren (6-18 jaar) met autisme of een stagnerende ontwikkeling.