126 resultaten
Bij de Systeemgerichte behandeling autisme van Autimaat, ontstaan vanuit de organisatie Geef me de 5, wordt met het gezin een plan gemaakt om van een situatie van óverleven naar écht leven te komen. 
Bij de Systeemgerichte behandeling autisme van Autimaat, ontstaan vanuit de organisatie Geef me de 5, wordt met het gezin een plan gemaakt om van een situatie van óverleven naar écht leven te komen. 
Bij de Systeemgerichte behandeling autisme van Autimaat, ontstaan vanuit de organisatie Geef me de 5, wordt met het gezin een plan gemaakt om van een situatie van óverleven naar écht leven te komen. 
De Davis®-autisme-benadering is een begeleidingsmethode ontwikkeld door een ervaringsdeskundige. Leert je je leven zó in te richten, dat het beter bij je past. Wordt gegeven door Davis-counselors, o.a. door Praktijk Saisi.
De Davis®-autisme-benadering is een begeleidingsmethode ontwikkeld door een ervaringsdeskundige. Leert je je leven zó in te richten, dat het beter bij je past. Wordt gegeven door Davis-counselors, o.a. door Praktijk Anders leren.
De Davis®-autisme-benadering is een begeleidingsmethode ontwikkeld door een ervaringsdeskundige. Leert je je leven zó in te richten, dat het beter bij je past. Wordt gegeven door Davis-counselors, o.a. door Praktijk a-z inbeeld.
De Davis®-autisme-benadering is een begeleidingsmethode ontwikkeld door een ervaringsdeskundige. Leert je je leven zó in te richten, dat het beter bij je past. Wordt gegeven door Davis-counselors, o.a. door Praktijk Goed Gezien Zo.
Bea Kromhout van 'Spelen met klank' geeft muziektherapie aan volwassenen en kinderen. De therapie wordt ingezet bij bijvoorbeeld ASS, depressie, ADHD of bij verstandelijke of lichamelijke beperkingen.
Een team van gecertificeerde therapeuten en coaches geeft op de Bosmanege therapie met paarden of pony's aan kinderen en jongeren die vast (dreigen te) lopen in hun ontwikkeling (ADHD, autisme, leerproblemen, eenzaamheid).
'Kind en therapiehond' geeft diverse vormen van therapie/ trainingen aan kwetsbare kinderen en jongeren die bv. last hebben van een beperking als ADHD of ASS, angstig of onzeker zijn of moeite hebben met emotieregulatie.