83 resultaten
Landelijke zorginstelling met christelijke visie en breed hulpaanbod. Voor kinderen, jongeren en volwassenen met een verstandelijke beperking, vaak in combinatie met autisme of psychiatrische problemen.
Script biedt IT maatwerk-trajecten (dagbesteding) en leerwerk-trajecten (arbeidstoeleiding of re-integratie) gericht op (jong)volwassenen met (vermoedens van) autisme en met interesse in IT.
Dagbesteding voor normaal/hoogbegaafde mensen met autisme. Biedt een gevarieerd aanbod met specialisatie IT/ICT.  Hier kunnen deelnemers in alle rust onderzoeken in welke richting ze zich verder willen ontwikkelen. 
Scauting biedt ambulante ondersteuning aan jeugdigen en volwassenen met autisme op het gebied van wonen, leren en werk. Thuis, op school, op het werk (jobcoaching) of op één van hun vier  locaties.
Scauting biedt ambulante ondersteuning aan jeugdigen en volwassenen met autisme op het gebied van wonen, leren en werk. Thuis, op school, op het werk (jobcoaching) of op één van hun vier  locaties.
Scauting biedt ambulante ondersteuning aan jeugdigen en volwassenen met autisme op het gebied van wonen, leren en werk. Thuis, op school, op het werk (jobcoaching) of op één van hun vier  locaties.
Dagbesteding voor normaal/hoogbegaafde mensen met autisme. Biedt een gevarieerd aanbod met specialisatie IT/ICT.  Hier kunnen deelnemers in alle rust onderzoeken in welke richting ze zich verder willen ontwikkelen. 
Dagbesteding voor normaal/hoogbegaafde mensen met autisme. Biedt een gevarieerd aanbod met specialisatie IT/ICT.  Hier kunnen deelnemers in alle rust onderzoeken in welke richting ze zich verder willen ontwikkelen. 
Trainingshuis voor jongvolwassenen (18 - 25 jr) met een vorm van autisme én een verstandelijke beperking. Hier leren zij de vaardigheden om de stap naar zelfstandigheid te kunnen maken. 
Online lessen van Vera Helleman (ervaringsdeskundige, schrijver, trainer, coach en ontwikkelaar) over onderwerpen en levensvragen in het kader van autisme en de drie fundamentele pijlers; hypersensitiviteit, het ontbreken van ik-referentie en natuurwetmatig denken