34 resultaten
Zorgboerderij met autisme expertise, waar werk op de boerderij is verbonden aan zorg, onderwijs en recreatie. Bieden o.a. een speciaal pogramma voor jongeren vanaf groep 8 tot en met de middelbare school (thuiszitters of vroegtijdige schoolverlaters).   
Dag- en Logeergezin Mirjams Eigenwijze biedt een opvangplek in  weekenden en schoolvakanties voor kinderen met autisme,  ADHD, hechtingsproblematiek of achterstand in hun ontwikkeling. Begeleiding m.b.v. de MatriX-methode.
Happy Cids Care biedt jeugdzorg aan kinderen (en hun ouders) met een diagnose ADHD en/of autisme: groeps- en gezinsbegeleiding, logeermogelijkheden, trainingen voor ouders & kind, online opvoedingsondersteuning. 
Buitenhorst, centrum voor autisme, geeft hulp en begeleiding aan kinderen en jongeren met ASS (ook schooluitvallers) en aan hun ouders (ouderbegeleiding). De begeleiding is gebaseerd op de methodiek 'Geef me de 5'.
Buitenhorst, centrum voor autisme, geeft hulp en begeleiding aan kinderen en jongeren met ASS (ook schooluitvallers) en aan hun ouders (ouderbegeleiding). De begeleiding is gebaseerd op de methodiek 'Geef me de 5'.
Onder begeleiding (leren) programmeren en (leren) maken van webpagina’s in een rustige omgeving met duidelijke structuur. De begeleiders zijn gespecialiseerd in het begeleiden van mensen met autisme.
Christelijke GGZ. Biedt o.a. psychische hulp, psycho-educatietraining en thuisbegeleiding voor kinderen, jongeren en volwassenen met psychische problemen gerelateerd aan autisme.
Netwerk van organisaties in Zuid-Holland Zuid die de participatie, mogelijkheden en kansen voor mensen met autisme en hun naasten willen vergroten.
BuitenGewoon biedt verschillende vormen van gespecialiseerde begeleiding bij autisme: begeleiding in de groep, begeleiding met paard, begeleiding thuis, logeermogelijkheden en psycho-educatie.
Dagbesteding, begeleiding en educatieve activiteiten voor kinderen en jongeren met psychiatrische problematiek of gedragsproblemen (b.v. autisme gerelateerd), al dan niet met leerplichtontheffing.